Omlouváme se za případné zpoždění zásilek – náš partner pro balení a odesílání momentálně přechází na nový systém. Intenzivně pracujeme na tom, aby vaše zásilky byly doručeny včas. Děkujeme za pochopení!

Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží

Zakoupili jste batoh, penál či jinou školní pomůcku, ale potřebujete jinou velikost, barvu nebo model? Nebo jste se jednoduše rozhodli jinak? Odstoupení od kupní smlouvy je snadné! Níže naleznete stručný návod:

  • Vyplňte vytištěný formulář pro vrácení zboží. Vyplňte prosím stejné údaje, na které byla vytvořena objednávka, i když vracíte zboží např. za jiného člena rodiny. 
  • Zboží zašlete s vyplněným formulářem libovolným dopravcem na adresu:

    OXYBAG, VGP Park Hala 1, Stará pošta 1026, 664 61 Rajhrad

Pozn. Nemáte doma tiskárnu? Vyplňte formulář a zašlete ho na e-mail reklamace@kartonpp.cz. K vracenému zboží přidejte na papíru velikosti A5 napsané údaje k identifikaci objednávky - jméno a příjmení, číslo objednávky, e-mail a tel. číslo, abychom vás mohli kontaktovat a vyřešit vrácení zboží k oboustranné spokojenosti. 

Podmínky vrácení zboží:

  • Nepoškozený a nenošený batoh
  • Originální a nepoškozený obal
  • Doklad o koupi zboží nebo číslo objednávky
  • Vyplněný formulář pro vrácení zboží
  • Zboží musí být vráceno do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy
  • Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození

Reklamace

Objevila se na produktu v záruční době (24 měsíců) nějaká vada? Reklamaci můžete provést tímto způsobem:

Vyplňte reklamační protokol a pošlete fotografie poškození na e-mail reklamace@kartonpp.cz, kolegyně vyhodnotí stav závady a bude vás informovat o dalším průběhu.

V případě, že je po posouzení reklamace uznaná, postupujeme následovně:

1.  Výměna produktu za nový

2. V případě, že produkt už nemáme, vrátíme vám peníze na účet

Potřebujete poradit s výběrem, objednávkou nebo vrácením zboží?

Zavolejte nám v pracovní dny od 9:00 do 15:00 na telefonní číslo +420 604 248 970.
Náš tým je tu, aby vám pomohl!